اقامت دائم كانادا،اقامت طلايي يونان،اخذ ويزاي تحصيلي،مشاوره كسب و كار رايگان در اروپا،اقامت شينگن،اقامت دائم اروپا،اخذ ويزاي شينگن،موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد اقامت دائم كانادا،اقامت طلايي يونان،اخذ ويزاي تحصيلي،مشاوره كسب و كار رايگان در اروپا،اقامت شينگن،اقامت دائم اروپا،اخذ ويزاي شينگن،موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

مراسم ها و آيين هاي رسمي كشور يونان

مراسم كشور يونان
مراسم هاي كشور يونان

مراسم ها و آيين هاي رسمي كشور يونان بسيار متنوع است و كشور يونان به خاطر موقعيت خاص و سنت قديمي گردشگرپذيري، به رسم مهمان نوازي نسبت به مهاجران مشهور است.

خدمات موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد:

مشاوره كسب و كار رايگان در اروپا

اقامت دائم كانادا

اقامت طلايي يونان

اخذ ويزاي تحصيلي

اقامت شينگن

در اين كشور نسبت به غذا و ديگر رسم فرهنگ هاي مختلف نگراني راجع به مسائل ايمني يافت نمي شود و به علت اينكه بخش بزرگي از جمعيت به زبان انگليسي صحبت مي كنند، در نتيجه ارتباط برقرار كردن مهاجران با مردم تسهيل مي شود.

مراسم ها و آيين هاي رسمي كشور يونان

جشنواره ها – جشن ها – تعطيلات در كشوريونان

بيشترين تعطيلات در يونان در فصول برگزاري كارناوال هاي شادي در پانزدهمين روز از ماه آگوست به اسامي جشن EASTER– جشن APOKRE– و همچنين در بيست و پنجمين روز از ماه مارس جشن روز مريم مقدس و در بيست وهشتمين روز از ماه اكتبر روز ملي استقلال كشور يونان برگزار مي شود .

ماه ژانويه

The feast of the saint Basil :
در اول ماه ژانويه جشني كه مربوط به شروع خوب براي سال جديد همراه با كيك اي به نام Basil يا كيك سال جديد و همچنين با نمايش لباس هاي محلي برگزار مي شود .

The Epiphany :
در ششم ماه ژانويه جشني در سرتا سر كشور يونان كه به مراسم شكرگذاري آب به اجرا در مي آيد برگزار مي شود . همچنين در اين مراسم كه توسط شناگران حاضر در آن رخداد عمومي در تمامي نواحي دريا – درياچه ها و رودخانه ها اتفاق مي افتد .

ماه فوريه

در ميانه ماه فوريه مراسم جشن عمومي به نام APOKRIAS برگزارمي شود كه شروع مراسم وتاريخ اتمام آن دو هفته طول مي كشد .

THE CLEAN MONDAY :
اين جشن چهل روز قبل از جشن EASTER برگزار مي شوداين نشانگر اولين روز مراسم ماه روزه و شروع سفرهاي معمولي خارج از كشور و پرواز دادن بادبادك هاي كاغذي مي باشد .

ماه مارس

در بيست و پنجمين ماه مارس روز ملي استقلال كشور يونان مي باشد سالگرد استقلال ملي يونان همراه با تعطيلات رسمي مذهبي و رژه ارتش در شهرهاي بزرگ و استان ها برگزار مي شود .

اين جشن ها به مناسبت پيروزي يونان در جنگ استقلال كشور ضد دولت ترك ( عثماني ) كه به مدت 400 سال كشور يونان را به اشغال خود در آورده بود اجراي مي شود .

ماه آوريل

در اين ماه ميلادي جشن EASTER شروع مي شود مراسم جشن جمعه خوب كه متشكل شده است مردماني از شهرها و روستاهايي كه براي گرامي داشت كتيبه هاي يادبود و عبارت هاي حك شدبر روي قبرها شمع هايي را براي اين رخداد حمل مي كنند .

مراسم شنبه مقدس كه به نام مراسم عروج حضرت مسيح مي باشد
در حومه شهر در جلوي تمام كليسا ها و همزمان با به صدا در آمدن زنگ كليساها در تمام شهرهاي بزرگ و كوچك كشور يونان برگزار مي شود. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .

نصر جاويد ويرا ، با دارا بودن تيم متخصص و حرفه اي در زمينه ويزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترين و قديمي ترين مجموعه در ايران و بدون واسطه به صورت تخصصي در كوتاه ترين زمان ممكن به صورت كاملا تضميني براي هموطنان عزيز خدمت رساني مي كند.

براي اخذ ويزا و اقامت مي توانيد از خدماتي كه موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد ويرا در اين زمينه ارائه مي دهد، استفاده كنيد و با تماس  از خدمات آن بهره مند شويد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/15 ساعت: ۱۷ توسط:nasrjavid :